COMUNICAT I L'Atlètic agraeix al Salauris l'actuació que van tenir amb Samu

Samu va quedar inconscient fruit d'una topada fortuïta amb un jugador rival i el jugador Gerard Salvadó va aconseguir reanimar a Samu

per Francesc Fàbregas Gaya

Atlètic de Valls, Tercera Catalana 2 i 3

Samu, minuts abans de l'ensurt
Samu, minuts abans de l'ensurt | Marc Lladó

Dissabte es van viure moments de nervis i neguits a conseqüència d'un cop que Samu va patir fortuïtament amb un jugador del Salauris. La ràpida intervenció del jugador visitant Gerard Salvadó va ser determinant per a reanimar i estabilitzar al jugador vallenc que seria traslladat a l'hospital. A mitjanit va ser donat d'alta amb una fractura nassal.

L'Atlètic feia públic el següent comunicat:
"El Futbol Club Atlètic de Valsl vol agrair a l'equip de Tercera Catalana del Futbol Club Salauris la seva actuació en el partit de lliga del passat dissabte 9 de març disputat al Camp Municipal del Vilar de Valls.

En el minut 50 de partit, el nostre jugador Samu va topar fortuïtament amb un jugador rival i va quedar inconscient al damunt del terreny de joc. En aquell moment, diversos membres d'ambdós equips van fer la primera assistència.

Cal destacar especialment l'actuació del jugador número 2 visitant, Gerard Salvadó, que va aconseguir reanimar i estabilitzar a Samu fins a l'arribada de l'ambulància.

Així mateix també cal destacar la implicació i col·laboració de l'àrbitre de l'encontre i de la resta de la plantilla i cos tècnic del FC Salauris.

Finalment també volem agrair la feina dels dos tècnics de l'ambulància i del personal del Pius Hospital que va atendre al nostre jugador.

Gràcies a l'actuació de tots la lesió no ha estat greu i Samu es podrà recuperar i tornar a jugar com ens té acostumats."