Cesc Martínez canvia la UE Valls per la Pobla de Mafumet
El migcampista marxa a la Pobla de Mafumet de Tercera Divisió i causa baixa del conjunt blanc-i-vermell

Cesc Martínez finalment causa baixa com a jugador de la Unió Esportiva Valls de cara la pròxima temporada. La trucada de la Pobla de Mafumet de Tercera Divisió ha fet que el jugador abandoni la disciplina vallenca per seguir a Tercera Divisió, ara al filial del Gimnàstic de Tarragona. El jugador que havia renovat com a jugador de la UE Valls, finalment jugarà al conjunt grana la pròxima temporada.
"Ha arribat el moment de començar una nova etapa i de despedir-me de la UE Valls", explicava el propi jugador després de confirmar-se la seva marxa. Encara sense una presentació oficial, Martínez signarà per la Pobla de Mafumet i tancar amb quatre temporades a la UE Valls. Cesc, que té 22 anys, començava el seu pas per la UE Valls la temporada 17/18 on va jugar vuit partits a Primera Catalana. En el decurs d'aquestes temporades, jugant a Segona Catalana, Primera Catalana i, més ressentment a Tercera Divisió, el jugador natal de l'Espluga de Francolí però ara, afincat a Valls, ha jugat un total de 68 partits, on han marcat 12 gols.
Per altra banda, la UE Valls començarà la pretemporada el pròxim dia 23 d'agost per arrencar amb les primeres sessions d'entrenament. La pretemporada arrencarà amb un jugador a prova. Es tracta de Guillem Fàbregas, jugador de 19 anys, natal de Puigpelat, i que prové del juvenil del Gimnàstic de Tarragona.

