L’Atlètic de Valls reforça el bloc ofensiu amb quatre renovacions més
Diouf Abdou, Óscar Pérez, Àlex Zurita i Sergi Gómez continuaran una tercera temporada al club vallenc

L’Atlètic de Valls continua donant forma a la plantilla de la pròxima temporada amb una aposta clarament continuista. El club vallenc ha confirmat quatre noves renovacions, consolidant així bona part del bloc que ha defensat la samarreta aquesta última campanya.
Diouf Abdou seguirà una tercera temporada a l’equip després d’haver disputat 24 partits i haver signat 11 gols, unes xifres que el consoliden com una de les peces importants del conjunt ofensiu. També continuarà Óscar Pérez, que renova per tercera temporada després de jugar 20 partits i marcar 2 gols.
Una altra de les continuïtats destacades és la d’Àlex Zurita. El davanter també encadenarà la seva tercera temporada a l’Atlètic de Valls després d’haver participat en 27 partits i haver anotat 7 gols durant el darrer curs.
El capítol de renovacions el completa Sergi Gómez, davanter que també seguirà per tercera temporada. Tot i disputar 15 partits aquesta última temporada, ha estat un dels noms més efectius de cara a porteria, amb 12 gols marcats.
Aquestes quatre renovacions se sumen a les ja anunciades anteriorment d’Eric Medina, Carrasco, Frias, Biel, Cesc Martínez, Pol Menor, Aleix Gargalló, Sergi Medina, Amine, Aitor, Sogas i Genís. D’aquesta manera, l’Atlètic de Valls manté l’aposta per un projecte estable i amb bona part del vestidor ja consolidat.
