La UE Valls pensa en tornar en zona de play-off d'ascens
Visiten el Guinardó, un camp que històricament se'ls hi ha atravessat

Després de la derrota de la Unió Esportiva Valls la jornada passada, compaginat amb la victòria del Rubí entre setmana -precisament davant del rival dels vallencs aquest diumenge- els de l’Alt Camp surten de la zona de play-off.
L’equip d’Àlex González, afronta la vuitena jornada de lliga visitant el Guinardó, un cap que no el trepitja des de la temporada 18/19. Tradicionalment, ha estat un camp i un rival que no li ha provat als vallencs, i de fet dels darrers set enfrontaments directes els de Valls només han rascat dos punts.
Diumenge, a les 12, els vallencs visiten un rival que ve de caure entre setmana a Rubí, per 3-1, encaixant la tercera derrota d’aquest curs, un fet que els situa a només 2 punts del descens. Els barcelonins, que són el segon equip que més gols rep en contra (15), només ha deixat la porteria a zero en una ocasió, en la victòria al camp de l’Horta (0-1), mentre que en fins a quatre partits ha rebut 3 o més gols.
Àlex González, entrenador UE Valls: “Davant del Sabadell B vam quedar-nos amb un gust amarg perquè va ser un partit per no perdre. Aquesta jornada tenim ganes de reivindicar-nos, de seguir amb una dinàmica bona, de seguir sent forts, i de guanyar, que és l’objectiu”.
Els vallencs recuperen a Guillem Martínez, mentre que perden a Arnau Ciuró, defensa que ha marxat al NSA Camp Joliu.
