La UE Valls pensa en tornar en zona de play-off d'ascens

Visiten el Guinardó, un camp que històricament se'ls hi ha atravessat

per Francesc Fàbregas Gaya

UE Valls

La UE Valls pensa en tornar en zona de play-off d'ascens
La UE Valls pensa en tornar en zona de play-off d'ascens
Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser

Després de la derrota de la Unió Esportiva Valls la jornada passada, compaginat amb la victòria del Rubí entre setmana -precisament davant del rival dels vallencs aquest diumenge- els de l’Alt Camp surten de la zona de play-off. 

L’equip d’Àlex González, afronta la vuitena jornada de lliga visitant el Guinardó, un cap que no el trepitja des de la temporada 18/19. Tradicionalment, ha estat un camp i un rival que no li ha provat als vallencs, i de fet dels darrers set enfrontaments directes els de Valls només han rascat dos punts. 

Diumenge, a les 12, els vallencs visiten un rival que ve de caure entre setmana a Rubí, per 3-1, encaixant la tercera derrota d’aquest curs, un fet que els situa a només 2 punts del descens. Els barcelonins, que són el segon equip que més gols rep en contra (15), només ha deixat la porteria a zero en una ocasió, en la victòria al camp de l’Horta (0-1), mentre que en fins a quatre partits ha rebut 3 o més gols. 

Àlex González, entrenador UE Valls: “Davant del Sabadell B vam quedar-nos amb un gust amarg perquè va ser un partit per no perdre. Aquesta jornada tenim ganes de reivindicar-nos, de seguir amb una dinàmica bona, de seguir sent forts, i de guanyar, que és l’objectiu”.

Els vallencs recuperen a Guillem Martínez, mentre que perden a Arnau Ciuró, defensa que ha marxat al NSA Camp Joliu. 

Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser