L'Atlètic de Valls guanya sense jugar

El Bellvei no s'ha presentat al partit per manca d'efectius

per Francesc Fàbregas Gaya

Atlètic de Valls

L'Atlètic de Valls guanya sense jugar
L'Atlètic de Valls guanya sense jugar
Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser

L’Atlètic de Valls suma tres punts sense disputar el partit d’aquesta dotzena jornada de lliga de Tercera Catalana que havia de jugar davant de l’Atlètic Bellvei, onzè classificat. 

Al matí, els vallencs se’ls notificava que el Bellvei tenia la intenció de no presentar-se al partit a conseqüència que només tenien vuit efectius disponibles per al partit. D’aquesta manera, a l’hora del partit a la tarda, l’Atlètic s’ha presentat al municipal del Vilar de Valls amb 17 jugadors mentre que el Bellvei no hi feia, un fet que atorga els tres punts a l’Atlètic de Valls i els dona el partit com a guanyat per 3-0. 

Amb la victòria, l’Atlètic de Valls se situarà en segona posició després de veure com el Vallmoll queia al camp del Sant Jaume dels Domenys (2-0) aquesta tarda. 

Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser