La UE Valls torna al camí de la victòria amb una gran primera part
Els blanc-i-vermells sumen la primera victòria del 2026 després de sis jornades sense guanyar i es mantenen en zona de play-off d’ascens a Tercera Federació

La UE Valls s’haretrobat amb el triomf aquest diumenge al Vilar després d’imposar-se per 3-1 al San Mauro en un partit dominat pels vallencs, especialment a la primera part on l’equip ha marcat els tres gols.
Els blancs-i-vermella posen fi així a una dinàmica de sis jornades consecutives sense conèixer la victòria i estrenen el seu caseller de triomfs aquest 2026 amb tres punts d’or que els permet seguir en plaça de play-off i allunyar-se de la zona de descens, fent un pas important.

L’equip local ha sortit decidit i ben aviat va trobar recompensa. Guillem Martínez ha obert el marcador al minut 9 aprofitant un error defensiu visitante, signant un inici ambiciós dels de Valls. El domini s’ha traduit al 2-0 al minut 37, obra d’Arnau Miró, que ampliava distàncies abans del descans.

Lluny d’abaixar el ritme, els blanc-i-vermells han colpejat de nou al minut 43 amb el segon gol de Guillem Martínez, situant un contundent 3-0 que semblava deixar el duel encarrilat.
A la represa, amb el 3-0 al marcador, els visitants es van quedar amb 10 homes per expulsió de Jordi Aribau (62’) i pocs minuts més tard el Valls també va veure com es quedaven amb un menys per l’expulsió d’Òscar Morell (al 75’), que ha vist la vermella directa.
El San Mauro retallava distàncies i marcava el gol de l’honor al minut 85 mitjançant Álex Cañero amb un gol per tot l’escaire. Amb els 3 punts la UE Valls aconsegueix mantenir-se sisè.
