La UE Valls B torna a competir 21 dies després

Els vallencs visiten el camp de l'Arboç amb una mirada de reüll al partit de la jornada

per Francesc Fàbregas Gaya

Tercera Catalana grups 16 i 17 (Tarragona)

La UE Valls B torna a competir 21 dies després
La UE Valls B torna a competir 21 dies després
Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser

El filial de la Unió Esportiva Valls, que ve d’estar-se 21 dies sense competir -no ho fa des de la derrota per 2-0 al camp del Vallmoll-  tornarà a competir aquest dissabte al camp de l’Arboç, en partit de la vintena jornada de lliga de Tercera Catalana. 

Després de l’aturada per Carnaval i d’haver descansat per la retirada del Bellvei (donant-li el partit per guanyar per 3-0), els blancs-i-vermells tenen el repte de tornar a competir i que no els passi factura tants dies sense jugar.

Els vallencs, tercers classificats amb 37 punts, amb 4 de marge respecte del quart (el Vallmoll), sap que té una oportunitat d’or per aproximar-se als dos primers llocs, pel duel directe entre els dos primers, Calafell i Atlètic de Valls. Primer, però haurà de fer la feina al camp de l’Arboç, equip situat en zona mitjana amb 26 punts. Un rival però que com a local aquesta temporada no està sent regular, havent encaixat fins a sis derrotes de les nou que ha encaixat.

Segueix-nos al nostre nou compte de Twitter - @El_Travesser