La UE Valls B torna a competir 21 dies després
Els vallencs visiten el camp de l'Arboç amb una mirada de reüll al partit de la jornada

El filial de la Unió Esportiva Valls, que ve d’estar-se 21 dies sense competir -no ho fa des de la derrota per 2-0 al camp del Vallmoll- tornarà a competir aquest dissabte al camp de l’Arboç, en partit de la vintena jornada de lliga de Tercera Catalana.
Després de l’aturada per Carnaval i d’haver descansat per la retirada del Bellvei (donant-li el partit per guanyar per 3-0), els blancs-i-vermells tenen el repte de tornar a competir i que no els passi factura tants dies sense jugar.
Els vallencs, tercers classificats amb 37 punts, amb 4 de marge respecte del quart (el Vallmoll), sap que té una oportunitat d’or per aproximar-se als dos primers llocs, pel duel directe entre els dos primers, Calafell i Atlètic de Valls. Primer, però haurà de fer la feina al camp de l’Arboç, equip situat en zona mitjana amb 26 punts. Un rival però que com a local aquesta temporada no està sent regular, havent encaixat fins a sis derrotes de les nou que ha encaixat.
