Càstic massa dur de la UE Valls a Sabadell
Els vallencs cauen per 3-0 en un partit marcat per una nova expulsió

La UE Vallsha encaixat la tercera derrota consecutiva després de caure per 3-0 al camp del Sabadell B, en un partit on el marcador final no reflecteix del tot el que es va veure sobre el terreny de joc. Amb la derrota, els de l’Alt camp s’allunyen a 4 punts del play-off d’ascens, els mateixos punts que es troba del descens.
El conjunt de l’Alt Camp, tot i el marcador àmpli en conttra, no ha ofert una mala imatge i ha competit durant gran part del partit generant també diverses ocasions clares per avançar-se o empatar el partit. A la primera part, Barroso tenia una bona oportunitat dins de l’àrea, però el seu xut creuat amb l’esquerra marxava fora. Poc després, Adri Suárez rematava de cap una acció ofensiva que va sortir fregant el pal.
El Valls també va provar sort amb un xut des de la frontal de Jordi Prades, que el porter local va rebutjar a córner amb una bona intervenció. A més, els vallencs també van reclamar un penal clar sobre Pau León que l’àrbitre no assenyalava, en una acció molt protestada pels visitants.
En canvi, el primer gol del Sabadell B ha arribat després d’una acció desafortunada amb un rebuig dins l’àrea, que els locals han aprofitat per fer l’1-0. Tot i el cop, el Valls continuava competint i buscant el gol.
El partit es va complicar encara més al minut 72 amb l’expulsió de Palau, una decisió que ha deixat els de l’Alt Camp amb deu jugadors quan encara estaven dins del partit. “És difícil competir en aquesta categoria jugant amb hàndicaps com expulsions”, van lamentar des del cos tècnic, que lamentaven que de nou l’equip hagués d’afrontar una expulsió.
Amb un jugador menys, el Sabadell B ampliava l’avantatge amb un gol de pilota aturada després d’un córner, i ja en els minuts finals va arribar el 3-0 al contraatac.
