Golejada contundent de l’Atlètic de Valls (5-2) davant l’Arboç
Els vallencs asseguren la segona posició passi el que passi en la jornada de demà

L’Atlètic de Valls ha signat una exhibició aquest dissabte a la tarda amb una clara victòria per 5-2 davant l’Arboç, en un partit dominat de principi a fi pels vallencs. Amb aquest resultat, l’equip es consolida en la segona posició una jornada més independentment dels resultats dels seus perseguidors en la jornada de demà.
El conjunt local ha encarrilat el duel ben aviat. Sergi Gómez ha obert el marcador al minut 10 amb el 1-0, i ell mateix ha ampliat distàncies al minut 36 transformant un penal (2-0). Abans del descans, Amine ha fet el tercer després d’una bona acció de Harold, situant el 3-0 al minut 42.
A la represa, l’Arboç ha retallat diferències al minut 51 (3-1), però la reacció vallenca ha estat immediata. De nou, Sergi Gómez ha aparegut amb un gran gol per l’escaire al minut 63, completant el seu hat-trick i fent el 4-1. Només quatre minuts més tard, una bona combinació entre Harold i Chisty ha acabat amb el cinquè gol local (5-1, minut 67).
Tot i que els visitants encara han marcat un gol més —al minut 82 per mitjà de Cubero—, el partit ja ha quedat sentenciat amb un clar 5-2 final.
Amb aquesta victòria, l’Atlètic de Valls tanca la jornada amb els deures fets i la tranquil·litat de seguir segon una jornada més quan restaran dues jornades pel final. Per altra banda, el CF Calafell ja és campió de Tercera Catalana i assoleix l’ascens a Segona Catalana després de la victòria per 5-1 davant del CE Alcover.
