La UE Valls guanya i s'assegura la permanència a la Lliga Elit
En una autèntica final, els vallencs s'imposen a l'Horta que entra en descens. Els vallencs confirmen la permanència i afronten l'última jornada amb alguna aspiració a entrar en zona play-off d'ascens

Sota la forta pluja que ha caigut al Vilar -especialment a la primera part- la Unió Esportiva Valls ha pogut celebrar la permanència matemàtica a la Lliga Elit en la penúltima jornada de lliga.
En un partit que olorava a autèntica final, els de la capital de l’Alt Camp s’han imposat 2-1 (amb gols de Joan Domingo i Marc Rubió) a un Horta que entra en descens i s’ho jugarà tot a la darrera jornada de lliga. Una última jornada de lliga en la qual la UE Valls l’afrontarà sense necessitats. Tres punts que els mantenen a la lliga Elit i que els deixa encara amb opcions d’entrar al play-off (tot i que poques), en situar-se a 2 punts de la sisena posició.
La UE Valls ha sortit decidida a dominar el partit des de l’inici. En un partit de màxima intensitat i nervis, els vallencs s’han posat per davant en el marcador ben avançada la primera part. En una acció a pilota aturada Joan Domingo posava l’1-0, un gol molt celebrat per la parròquia vallenca.
A la represa, l’Horta -necessitat- ha incrementat la intensitat i el joc s’ha igualat. Tot i així, els vallencs, amb el partit obert, marcaven el 2-0. Marc Rubió feia un gol que semblava encarrilar el partit, però un gol de l’Horta, només dos minuts més tard posava el 2-1 i deixava obert el final. Els barcelonins, obligats a puntuar, collaven un Valls que s’ha mantingut ferm en defensa.
Després de 8 minuts d’afegit, l’àrbitre xiulava el final del partit i se certificava la permanència pels de l’Alt Camp, que veuen com en l’última jornada mantenen opcions de poder disputar el play-off. tot i que hauran d’esperar punxades de Castelldefels, Rubí i Sabadell B.
Declaracions. Àlex González
”Molt content, feliç i orgullós de l’equip. L’equip ha demostrat al llarg de tota la temporada que mereixem estar a la Lliga Elit. Ara ens toca jugar el darrer partit amb opcions de poder entrar al play-off. Intentarem anar a Manlleu per veure si hi ha alguna opció d’entrar a play-off d’ascens.
